Mars introduceert M&M's met een bored ape yacht thema

Mars introduceert M&M's met een bored ape yacht thema

Mars, de Amerikaanse fabrikant van snoepgoed, heeft de lancering aangekondigd van een nieuwe beperkte editie van M&M's, gethematiseerd naar de Bored Ape Yacht Club collectie. 

 

Ze zullen foto's bevatten van de leden van de KINGSHIP metaverse band, die begin november gevormd werd. 

De band, die gesteund wordt door de muziekindustrie-gigant Universal Music Group, bestaat uit vier personages die afkomstig zijn uit de Bored-and-Mutant Yacht Club NFT universums. Opvallend is dat elk bandlid een unieke persoonlijkheid zou hebben. 

In april kondigde Coinbase aan dat het was begonnen met de productie van geanimeerde korte films die draaien om de Bored Ape franchise. "The Degen Trilogy", het eerste deel van het project, ging in juni in première. 

Jane Hwang, global vice president bij Mars Wrigley, zegt dat het bedrijf "innovatiever dan ooit" wil zijn. 

In juni vroeg Mars handelsmerken aan die te maken hebben met de metaverse, NFT's, en cryptocurrencies, wat een inzicht geeft in zijn ambities binnen de Web3 sector. De zoetwarengigant is van plan digitale snacks en snoepjes aan te bieden, en ook crypto-verzamelobjecten. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Meer nieuws